‘Als er oorlog komt in Europa kunnen we welgeteld één Patriot afweersysteem verplaatsen’ – Oud onderminister Defensie: ‘F-35 wordt nog op de grond in grote aantallen afgemaakt’ –Nederlandse gevechtsvliegtuigen, met links de F-16 en rechts zijn opvolger, de F-35 (afbeelding: Embed from Getty Images
—————————————————————————————————————————————-
De invloedrijke Amerikaanse (en ook in Europa gevestigde) denktank RAND waarschuwt dat het Westen ook in de meest recente simulaties van de Derde Wereldoorlog kansloos verliest van Rusland en China. Alles in het Westen draait inmiddels op zeer gevoelige high-tech elektronica, wat tamelijk eenvoudig en ook nog eens goedkoop door vijanden kan worden uitgeschakeld. Zodra dat is gebeurd hebben Westerse troepen, vliegvelden en schepen geen enkele effectieve bescherming meer.
‘Als we in onze simulaties tegen Rusland en China vechten krijgen de blauwen een flink pak op hun broek,’ aldus RAND analist David Ochmanek. De blauwen –Amerikaanse / Westerse troepen- krijgen in alle oorlogssimulaties tegen de roden –Rusland en China- veruit de grootste verliezen te verwerken, en kunnen niet voorkomen dat ze verpletterend worden verslagen.
In het volgende grote militaire conflict, dat volgens sommigen in het midden van de jaren ’20 zal losbarsten, krijgt het Westen het op ieder gebied –leger, marine, luchtmacht, ruimte en cyber (elektronisch/internet)- heel zwaar. ‘We verliezen heel veel mensen en materieel. Het lukt ons doorgaans niet om onze doelen, het tegenhouden van agressie door de vijand, te bereiken.’
F-35 ‘in grote aantallen afgemaakt’
De F-35, die dan ook in Nederland vliegt, komt meestal niet eens van de grond omdat de vliegvelden heel snel worden vernietigd. Oud onderminister van Defensie Robert Work zei dat ‘de F-35 in alle gevallen heerst als ie eenmaal in de lucht is, maar in grote aantallen wordt afgemaakt als ie nog op de grond staat.’
Hetzelfde lot ondergaan militaire bases, brandstofopslagplaatsen en vlooteenheden. Cruciale communicatiesystemen worden met geavanceerde elektronische wapens permanent verstoord. De gecompliceerde Westerse infrastructuur wordt binnen zeer korte tijd lam gelegd. Met andere woorden: onze hypermoderne legers staat een pijnlijke, gruwelijke nederlaag te wachten.
‘Als er oorlog komt in Europa kunnen we welgeteld één Patriot afweerbatterij verplaatsen, naar Ramstein (Duitsland). En dat is het dan,’ vervolgde Work. Er zijn weliswaar 58 Amerikaanse brigade gevechtsteams in Europa, maar die hebben niet de luchtverdediging die noodzakelijk is om grote aantallen Russische raketten tegen te houden.
‘Systeem vernietigende oorlogsvoering’
‘Iedere keer als de rode macht tijdens een oefening onze commandocentra vernietigt, stoppen we met de oefening,’ zei de voormalige onderminister. Deze tactiek van de Russen en Chinezen noemt hij ‘systeem vernietigende oorlogsvoering’, iets waar beide landen voortdurend intensief op oefenen.
Omdat het Westen al jarenlang alle oorlogssimulaties tegen Rusland en China verliest, stelde RAND al enige jaren geleden een plan op om onze kansen te vergroten. ‘Maar het bleek onmogelijk om meer dan $ 8 miljard per jaar uit te geven. $ 8 miljard voor alleen al de luchtmacht. Verdriedubbel dat om ook het leger en de marine erbij te betrekken, en je komt dus op $ 24 miljard uit.’
Bangmakerij?
Work is niet bang dat de Derde Wereldoorlog al op korte termijn uitbreekt, omdat Rusland en China nog volop bezig zijn hun strijdkrachten te moderniseren. Binnen 10 tot 20 jaar voorziet hij dan ook nog geen volgende wereldbrand.
Met een begroting van rond $ 700 miljard geeft de VS jaarlijks meer geld aan defensie uit dan alle andere landen bij elkaar opgeteld. Ter vergelijk: nummer 2 China geeft ‘slechts’ $ 228 miljard uit, terwijl Rusland op $ 66,3 miljard blijft steken.
Sommige analisten zijn dan ook septisch, en denken dat het alleen maar bangmakerij is om het krankzinnig hoge buget voor de strijdkrachten overeind te houden. Zo werden de Amerikanen in de jaren ’50 bang gemaakt dat de Sovjet Unie al vele honderden kernraketten op de VS zou hebben gericht. Achteraf bleken dat er in die tijd slechts 4 te zijn.
Xander
(1) Zero
Hedge
(2) Afbeelding: Getty
Images (vrij voor redactioneel, niet commercieel gebruik)
Reacties overgenomen van Xandernieuws.punt.nl
willy op 12-03-2019 15:18
Ik denk inderdaad dat Europa geen schijn van kns heeft tegen Rusland n zeker niet tegen China.Natuurlijk moeten we nu niet gaan speculeren over een eventuele oorlog, want winnaars zullen er met lle moderne technologie niet zijn, enkel verliezers. wij geven eigelijk te weinig geld uit voor vernieuwing van het militair arsenaal,ook al zijn we lid van de Navo dan zal dat onvoldoende blijven. shalom
mijn mening op 12-03-2019 15:29
Natuurlijk is het waar dat we vanuit religieus oogpunt de dag en de tijd niet kunnen kennen … maar als de bijbelse profetieën in het volgende decennium niet uitkomen, zal het moeilijk zijn om nog steeds in hun realisatie te geloven. Wat zeker is, is dat zelfs een atheïst zal beseffen dat een wereldoorlog noodzakelijkerwijs in de eenentwintigste eeuw zal plaatsvinden, aangezien elke eeuw zijn grote oorlog heeft gehad (de twintigste heeft twee van de wereldoorlogen gehad …)
Cefas op 12-03-2019 15:51
Onze verdediging is net zo lek als onze grenzen.
Tegenstander op 12-03-2019 16:08
Ha, ha, ha, ha, ik kan er alleen maar om lachen wat die vokomen geschifte mensheid allemaal uitspookt, ten gronde richt, verwaarloosd en kapot maakt.
Met alle respect aan Xander m.b.t. dit artikel, maar wat moet je als “Normaal” mens hier nu als reactie op geven?
We weten al jarenlang dat ze knettergek zijn en dat het overgrote deel van de goede mensheid binnenkort het kind van de rekening zal worden, staat zo vast als een paal boven water!
Ben ik bang, Echt Niet! Ik heb mijn geweldige geloof en alleen “God de Almachtige” weet en beslist tot hoe ver hij al deze rariteiten en achterhaalde plannen bedacht door de welbekende krankzinnigen in deze wereld uit laat komen.
Rom op 12-03-2019 16:51
Wat je schrijft,wist ik al.Inderdaad wo3start in Europa.Als de legers van Navo verslagen zijn zullen Gog en magog optrekken naar het sierraadland,met hetzelfde voorwendsel als meneerA.H.Zie je wel het kapitaal zit bij de…?
ohje op 12-03-2019 17:34
Het is beter dat een agresief regime geen middelen heeft voor oorlog.
Tom Hendrix op 12-03-2019 18:16
@Tegenstander: 16.08. uur. Met U eens.
adriaan op 12-03-2019 19:04
De Amerikaanse politiek van de laatste 40-50 jaar
De Verenigde Staten van Noord-Amerika is een fantastisch mooi land, alleen al qua natuur en uitgestrektheid, en heeft ongekende mogelijkheden voor iedereen die zich wil conformeren aan de wetten van het land. Dat is al zolang daar de grondwet van kracht is. Maar naarmate de tijd vordert is de VS ook een steeds gevaarlijker land geworden. De VS heeft namelijk door de enorme staatsschuld continu conflicten en oorlogen nodig om de dollarkoers enigszins in stand te houden, dit is noodzakelijk want als andere landen zoals bv Rusland en China economisch sterker zouden worden en de handel van hen met andere landen in hun eigen munteenheden zouden gaan, is het de dollar die zijn waarde verliest en zal de VS de enorme schuld die het nu heeft opgebouwd en nu al nooit en te nimmer zal kunnen terug betalen aan de schuld eisers geheel failliet gaan. Dat nooit. Dan oorlog en chaos. Daarom proberen de VS een False-flag incident uit te lokken met Iran en Rusland. Zie de grote NAVO-oefening onlangs in Noorwegen, met 50.000 militairen en veel materieel, gehouden langs de Noord-Russische grens.
En zie de eerdere uitbreiding van de NAVO. Polen, de Baltische landen, Hongarije, Tsjechië, Roemenië, Bulgarije etc. al deze landen werden allemaal bewerkt en in de jaren `90 gestaag ingelijfd in de NAVO. Terwijl er door de toenmalige VS President Reagan en USSR President Gorbatsjov aan het eind van de jaren 80 was overeengekomen dat na de Duitse eenwording in 1989 de NAVO” Niet” zou uitbreiden richting oosten, dit is dus een duidelijke keiharde NAVO-leugen.
Voeg daarbij de in de jaren 90 opgestelde ” Wolfowïtz doctrine “. De door deze onderminister (genaamd Paul Wolfowitz ) en tijde van George Bush Senior opgestelde doctrine stelt dat na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie in de jaren 90, wat het grootste land ter wereld was, en nu dus Rusland is, economisch en militair nooit en te nimmer weer zo sterk mocht worden als dat de Sovjet-Unie ooit na de 2ewereld oorlog was geweest. Dus economisch kapot maken was het devies, en militair kan het dan ook nooit een serieuze bedreiging voor de VS worden
Dit geldt tevens voor Iran, Noord-Korea en inmiddels ook voor China. De geldschieters en geldverdieners in de VS hebben dat bepaald.
De bemoeienis van de VS en NAVO in de Oekraïne in 2004/2005, waar 5,5 miljard dollar werd ingepompt om de verkiezingen te “veranderen ” in een hun gunstiger regime, en het aanbod van de NAVO om Oekraïne een NAVO-lidmaatschap aan te bieden is daar een goed voorbeeld van. De Russische “annexatie” van de Krim is daar vanuit Russisch oogpunt een logisch gevolg van, Sebastopol is de enige ijsvrije marinehaven die Rusland heeft. En de enige marinehaven in het zuiden. En dat willen ze zo houden, gezien de NAVO -landen en basis(sen)langs de Zwarte zee, (Bulgarije, Roemenië, Griekenland en Turkije.
Ook de Amerikaanse bemoeienis in Georgië in 2003, waar de NAVO toen een basis wilde opzetten, en waar Rusland logischerwijs een stokje voor stak en dus geen NAVO-basis aan hun zuidgrens toestond waardoor er oorlog met Georgië uitbrak, is een mooi voorbeeld van Amerikaanse bemoeienissen om conflicten te veroorzaken.
En welke macht had het meeste profijt van het neerhalen van de MH-17 vlucht? Rusland, (wat hadden zij er mee te winnen?) of misschien toch Oekraïne en Amerika en de NAVO, om voornoemde redenen.
De MH-17 is een buitengewoon trieste kwestie, maar deze kwestie kwam het westen goed “uit”, zo lijkt het, want ondanks alle JIT onderzoeken daarover ben ik er niet van overtuigd dat dit door Rusland gestuurde bevelen zou zijn gebeurd.
Dit geldt ook voor het “geval “van de overgelopen Russische spion Skrypal in Londen, ik heb daar nog geen snipper overtuigend bewijs gezien, alleen maar verdachtmakingen en veronderstellingen.
Daarmee wil ik absoluut niet stellen dat Rusland een topland is, ook Poetin en consorten hebben kwade belangen in de wereld, het is absoluut niet zo dat daar alles koek en ei is. Geheel niet.
Maar nu weer de bemoeienis van de VS om tegen Europa te zeggen dat er beter geen Russisch aardgas meer moet worden afgenomen is een steek tegen Rusland.
De VS wil haar eigen schaliegas verkopen aan de EU, een economisch belang dus. De VS willen Rusland economisch uitputten.
Wij in het westen worden langzaamaan een oorlog in gemanipuleerd.
Rusland zal nooit een oorlog tegen Europa beginnen, om de eenvoudige reden dat ze dat economisch, militair, demografisch en strategisch niet kan veroorloven, het is een relatief arm land. Buiten grote steden Moskou en St Petersburg lopen nog veelal slechte modderwegen, een slechte infrastructuur en er is veel armoede en onvrede onder de bevolking. Bovendien is het land te groot om met de huidige economische wind goed te besturen. Bovendien zijn er allerlei volkeren in Rusland die zelfbestuur willen en misschien ooit zullen krijgen, dus intern heeft het haar handen vol!
Rusland is vanuit de geschiedenis van de 2 wereldoorlogen defensief voorbereid. Dit met hoogontwikkelde wapens, maar het zal financiëel en getalsmatig niet op kunnen tegen het Westen.
De VS geeft per jaar 12 x zoveel uit aan defensie als Rusland, $ 850 miljoen dollar voor de VS, tegen $ ruwweg 70 miljoen door Rusland; de andere NAVO-landen bij elkaar 8x zoveel als Rusland. Demografisch gezien: Inwoners VS ca.300 miljoen, Europa 450 miljoen, Rusland ca 190 miljoen inwoners.
Waarom kan een Verenigd Europa niet tegen Amerika zeggen: Als jullie ons als Europa willen boycotten omdat we Russisch aardgas afnemen, dan boycotten wij Amerika. En dat houdt dan in: geen Amerikaanse producten meer invoeren, geen wapens meer afnemen, geen fruit en vlees meer, geen staal, geen technologie, geen Google of Apple etc. Dan is Amerika inderdaad “first” en geheel alleen.
Want ook China zal erbij gebaat zijn.
Economisch gezien zou heel Europa er een enorm voordeel uit kunnen halen om handel met Rusland te drijven, Ook Rusland en haar bevolking zou erbij gebaat zijn.
Waarom wil de VS haar (militaire) macht behouden? Voornoemd verhaal is de enige reden. Plus dat de rijke olielanden net als de VS vastzitten aan de dollar, ook wel Petrodollar genoemd.
Ook Saddam Hoessein en Gadaffi werden om deze dollar reden weggevaagd, ook zij wilden hun olie in andere munt eenheden verkopen ipv de (Petro)dollar.
Ook daarom wil de VS nu dat Europa uit elkaar valt, stel je voor dat we olie of gas kunnen afrekenen in Euro`s, dat wil de VS niet, we moeten eerst omwisselen in dollars, want dat is de wereldwijde handelsmunt. Dat is nu eenmaal in 1945 afgesproken met het huis van Saoëd. En de Saoedi`s hebben inmiddels meer dollars dan olie. En wat zouden zij er mee moeten als de dollar omvalt, dan stort dit land ook in en verdampt hun enorme welvaart.
De VS is gebaat bij een “los” en niet verenigd Europa.
De wereld kan zo mooi zijn, als al het geld van het hele militaire complex wereldwijd in “normale ” leefomstandigheden worden gestoken dan heeft iedereen overal ter wereld een goed leven. Kunnen we alle milieumaatregelen nemen die nodig is, schone energie voor iedereen verzorgen en ga maar door.
Hoe mooi zou het zijn als het Westen de economische ontwikkelingen in Rusland zou versnellen en zou kunnen verbeteren, we zouden er allemaal baat bij hebben.
Zowel in het Westen als in het Oosten, maar nu heb ik de indruk dat de VS nog steeds een volledige wereld overheersing nastreeft, men wil het land met daarin de grondstoffen hebben, voor meer en meer macht.
Dit terwijl de VS-macht eigenlijk langzaam aan het verdwijnen is, en een kat in het nauw maakt rare sprongen.Dat is de essentie van het kapitalistische systeem, volledige overheersing van landen, grondstoffen en volken, om gewoon chaos te behouden, oorlogen te starten en deze continu te laten duren op div plaatsen.
Oorlog is er niet om te winnen, oorlog is er om aan te verdienen.
Het kapitalistische systeem is op geld en dus macht uit.
Dit systeem is ook in het huidige Rusland in opmars, dus ook daar zal dit moeten verdwijnen.
En heel veel partijen wereldwijd en dus ook in de VS, financiëren al eeuwen oorlogen en verdienen er enorm veel aan om de chaos in stand te houden.
De Familie Rothschild financiëerde de oorlogstocht van Napoleon tegen Rusland, terwijl ook Rusland door hen gefinanciëerd werd, de 1ewereldoorlog werd aan beide kanten betaald door Rothschild, Hitler haalde geld op bij Rothschild, net als de VS om zich te kunnen bemoeien met deze 2ewereldoorlog.
Daar is geen speld tussen te krijgen. Dat is jammer voor de mensheid wereldwijd.
Adraan: is dit stuk van uw hand of heeft u het van een andere site geplakt. Zie auteursrechten en schadeclaims, Graag uw reactie z.s.m. Mod.
Raveltje op 12-03-2019 19:13
Er zijn wapens nodig ter verdediging. Maar Nederland is al opgeslokt in de EU.
En er zijn nu zulke alles vernietigende wapens, dat je wel goed moet nadenken
om ze te gebruiken. Ook ik denk dat we geen schijn van kans maken.
Toch zou ik liever zien dat het geld wordt gebruikt voor leven en levensonderhoud
maar daar heeft het volk niets over te zeggen, dat maakt de NAVO uit.
ron op 12-03-2019 19:14
Alle communicatie netwerken met (je leest het goed) bom in de hogere atmosfeer en alle digitale rommel is waardeloos. Al het gestoef met modern is je in feite kwetsbaar opstellen. De beste high-tech is de beste kwetsbaarheid. God de Almachtige? Almachtig wil ook zeggen dat Hij iedere mens tot inzicht zou kunnen laten komen. Blijkbaar isd Hij allang afwezig en geeft Hij niet thuis in deze duale wereld. We moeten ons beroepen uit schriftyelijke overleveringen door wie of wat geschreven zijn?
Gast op 12-03-2019 20:39
Maar aan de andere kant zal de EU met de antichrist aan het hoofd een zeer sterk leger opbouwen om daarmee landen te veroveren en ook om Israël binnen te vallen. Om de Armageddon-oorlog op te starten. De extra uitgaven aan defensie en de roep om een Europees Leger zijn voortekenen daarvan. De dreiging vanuit Rusland en Iran is voldoende om een Europees Leger op de been te krijgen.
kim op 12-03-2019 20:44
Mijn moeder vertelde al in de jaren zeventig dat ik een derde wereldoorlog zou meemaken. En het is waar. In 1965 (Verdrag Straatsburg: mediawet) werd er al een handtekening gezet door onder meer Nederland, het braafste jongetje van de klas.
‘Na de Arabisch-Israëlische oorlog in 1973 en de daaruit voortvloeiende olieboycot hebben de bureaucraten van de EEG (de voorloper van de EU) met Saoedi Arabië en andere oliestaten in juni 1975 afgesproken om voortaan de immigratie van moslims naar Europa actief te bevorderen. De tekst van de resolutie benadrukt “de grote verrijking die het Arabisch cultuurgoed ons te bieden heeft vooral op het gebied van normen en waarden”. De media moesten worden ingeschakeld “om een gunstig klimaat te scheppen voor de immigranten”, en de academische wereld moest worden gemotiveerd “om de nadruk te leggen op de positieve bijdrage van de Arabische cultuur aan de ontwikkeling van Europa”.
bron: Wikipedia.
De autoloze zondagen in de jaren zeventig waren al een voorbode van deze onheil.
Ik wilde nog schrijven: ik kom er op terug maar toen ik het nog eens las, nou, ik zou zeggen, lees het maar drie keer over dan ga je bijna over je nek.
Rom op 12-03-2019 21:02
Adriaan op 12-03.Dit lijkt wel een artikel overgenomen van RT.
Leo op 12-03-2019 22:28
Adriaan op 12-03 . of je het nou zelf hebt geformuleerd of ergens vandaan hebt gehaald…….dit is exact war ik ook denk dat er gaande is. Duidelijk geformuleerd en in ieder geval dank voor je bijdrage!
Wakkere Joost op 12-03-2019 23:19
Ja lekker slim bezig!
En alle centjes gaan naar de kansenparels en de klimaat leugen en
de windmolen parken etc.
Zet hem op nedererland!
Voor de tweede w oorlog was onze defensie ook om te huilen.
Brossen voor de Junkers op 13-03-2019 08:51
Het is allemaal grote nonsens, als er een oorlog komt in Europa dan is dat omdat hij zo gepland is door de elite zoals alle vorige wereldoorlogen. En als er een oorlog zou komen dan hebben ze de overwinnaars van die oorlog ook al op voorhand gepland. Alle simulaties van een derde wereldoorlog zijn bangmakerij van het gepeupel, de elite achter de schermen controleert zowel het Westen als China en Rusland en er komt geen enkele oorlog zonder dat die die goedgekeurd hebben. Zoek uw vijand dus waar hij werkelijk zit en laat u niet afleiden door hun schijnmanoevers die u doelbewust hun valse, gefabriceerde vijand in uw hoofd willen praten.
rudy op 13-03-2019 09:19
Met een Russische blitzkrieg (20.000 tanks) wordt héééél West-Europa onder de voet gelopen in één week tijd, om maar niet van de massale vernietiging te spreken …
I.p.v. te investeren in de opleiding van aggressieve Afghanen-Irakezen-Syriërs zouden de decadente Europeanen er slim aan doen om te investeren in tanks en afweergeschut.
Ook moderne onderzeeërs hebben wij nodig. België heeft er géén !
Piggelmee op 13-03-2019 10:45
Rusland noemt ns suka en terrecht
Piggelmee op 13-03-2019 10:49
God bestaat niet en de meeste pedo’s verschuilen zich in de zelf uitgevonden geloof, dit is alleen maar bedacht om een stel ezels onder drukt te krijgen zoals in elk geloof of ideologie, geen geloof geen oorlog of andere troep in de wereld. Maar dit zal wel niet gepost worden om het even ik ben het kwijt
Oma op 13-03-2019 11:01
In europa wil oorlogsstoker VS zijn georkestreerde oorlog uitvechten tegen Rusland/China. Net zoals saoudie arabië en iran hun oorlog tegen elkaar uitvechten in Yemen. Zelf geen burgerslachtoffers in eigen land en welvarend europa wordt vernietigd….Rusland of China natuurlijk als zondebok en aanstoker VS zal dan weer de vermeende verlosser spelen…de oorlogsindustrie moet blijven draaien en winsten opbrengen voor de elite.
DzVZtKm op 13-03-2019 11:41
1) wat betekent verliest hier; over- ingenomen worden door?
2) wat is het verschil met die van de USA; bij totale vernietiging van beide kampen?
bespaard worden van de ellende bij 2 is zeker!
Tegenstander op 13-03-2019 15:32
Piggelmee op 13-03-2019 10:49
Je doet je naam eer aan!
Een Piggelmee is een klein mensje dat soms ook een hele grote bakkes heeft, omdat hij/zij het beter denkt te weten!
Geen hoofdletters, deel verwijderd. Mod.
piet op 13-03-2019 15:50
ach,zie god dan als een hoog ontwikkeld buitenaards wezen,je gelooft toch wel dat er andere buitenaardse beschavingen,ons aapjes miljoenen jaren verder in hun ontwikkeling,ik kan het verband tussen pedo’s en zelf uitgevonden geloof niet zo plaatsen,atheisten lusten er ook wel pap van,piggelmee
De Dwarsligger op 13-03-2019 15:50
Hahaha, mensen knettergek noemen en vervolgens roepen dat een god je wel beschermt.
Ot: Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Bangmakerij komt tegenwoordig vanuit alle hoeken..
piet op 13-03-2019 17:45
er is al een europes leger,alleen niet om ons te beschermen tegen die gemene russen,maar om brussel en anderen te beschermen tegen de europese blanke bevolking,kijk naar het binnenhof,daar liggen op de daken sluipschutters die iedereen die kwade bedoelingen heeft af te schieten,de politici worden uitstekend beschermt
piet op 13-03-2019 17:51
eigen wil,mensen vinden het blijkbaar leuk om elkaar af te maken op alle denkbare manieren,en waarom zou een god je beschermen?
Michaël ;-{> op 13-03-2019 21:00
@ Piggelmee op 13-03-2019 10:49
‘God bestaat niet’ !??
Hoe kom je daar nou bij … ?
Oh, ha ha ha !!
I Beg to Differ
Ik ben het er niet mee eens. punt
;-{>
pluto op 13-03-2019 21:31
De onderzee boten zijn het die de laatste slag zullen toebrengen, m.a.w een ider die aanvalt zal onherroepelijk vernietigd worden. Er zijn geen overwinnaars.
Michaël ;-{> op 13-03-2019 21:31
@piet op 13-03-2019 15:50
Nou Piet , is wel grappig wat je schreef aan Piggelmee
Ik had een keer op YouTube, in the comments, een discussie met een atheïst.
Onder een video waar: ‘Jezus neemt het stuur over’ bij stond.
En hij diste: Jezus, God en heel het christelijke geloof.
Hij schreef ook: Ik geloof niet in een Zombie (God) die een eeuwig leven garandeert !
Ik schreef hem:
Beschouw God niet als een Zombie, maar als een buitenaards wezen !
Een Alien !
Wij zijn namelijk op aarde. We are in Space. In de ruimte.
En deze ruimte wezentjes (wij op aarde) hebben de ruimte nodig.
Zijn wil zal geschieden, zowel in de hemel als op de aarde.
Zijn wil, zal net als de lichtjaren tijd nodig hebben om de aarde te bereiken !
Zijn wil, is al die tijd al onderweg … !!!
En de film die ‘aarde’ heet.
Is allang afgelopen.
Het hoeft hier alleen nog maar af te spelen.
Punt.
;-{>
ps Ik kreeg verder geen respons meer van hem : )
Cheerz M8
Michaël ;-{> op 14-03-2019 03:00
Michaël ;-{> op 13-03-2019 21:3
Toevoeging:
Ik was één zin vergeten: Wij bevinden ons hier in de ruimte. Dus hier gelden ruimte/space regels. Net als met de lichtjaren. Waar ik het eerder over had.
Daarom zal Zijn Wil geschieden.
Met Vriendelijke Groet, Michaël
Tom Hendrix op 14-03-2019 16:52
@Michaël: 03.00. uur. Amen! Mee eens, Michaël.
Michaël ;-{> op 15-03-2019 22:22
@ Tom Hendrix op 14-03-2019 16:52
Dank U !
;-{>